Årets sommerhit


… Ok måske faktisk sidste år;) det var ihvertifald der, jeg som tusindvis af andre hækleentusiaster først så et link på Facebook, på denne skønne sommerhat.


Problemet var bare, at selvom opskriften var gratis, viste linket vej til en graf… På russisk!! ( det link jeg brugte gjorde ihvertifald). Grafer er ikke lige min stærke side. Da jeg ikke rigtig er hoppet på youtube-bølgen ( jeg hækler imens jeg set tv, så alt med lyd er no-go), har det kun taget mig et år, at tage mig sammen til at aflæse grafen.😅 Og så slemt var det jo faktisk ikke:)) For min egen skyld tager jeg gerne billeder undervejs, til min egen opskriftsamling. Nogle tutorials har jeg lagt ud, og tænker at gøre det med sommerhatten. Så hold øje med opskrifter, den dukker nok snart op. Der kan selvfølgelig være misforståelser i opskriften, så skriv endelig med rettelser. 

Her er et par nærbillede af min udgave 

Leave a comment